Kontakt os

Indlæser...

Kontakt os

Herunder finder du de tre mest almindelige spørgsmål - og svarene på dem.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du spørge os via vores formular lidt længere nede på siden.

  1. Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?

    Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen inden dit køb været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil normalt blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 16 på hverdage).

  2. Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?

    Til de fleste lænkeure kan man benytte et lænkeværktøj, som du kan tilkøbe her:
    https://www.superstar.dk/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

  3. Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?

    Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser. Samtidig skal det dog pointeres, at alle returneringer bør sendes som pakke med track&trace (eventuelt ved brug af vor returlabel). Sendes det med frimærker uden track&trace, sker forsendelsen på eget ansvar. Sørg for at tilføje dine oplysninger i pakken, og fortæl os, hvad du ønsker at ske med din ordre. Vi har forberedt en formular på den følgeseddel, som du modtager i pakken i forbindelse med dit køb.

Vi vil gerne indsamle cookies

Vi bruger trafiklog cookies til at identificere hvilke sider der bliver besøgt. Dette gør det muligt for os at forbedre vores hjemmeside, så den bedre imødekommer vores besøgendes behov og forbedrer oplevelsen på hjemmesiden. Læs mere her