Kundeservice

Herunder finder du de tre mest almindelige spørgsmål - og svarene på dem.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du spørge os via vores formular lidt længere nede på siden.


  1. Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?

    Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen inden dit køb været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 16 på hverdage), og du vil modtage uret dagen efter med posten.

  2. Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?

    Til de fleste lænkeure kan man købe et lænkeværktøj:
    http://www.superstar.dk/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

  3. Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?

    Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser. Samtidig skal det dog pointeres, at alle returneringer bør sendes som pakke med track&trace (eventuelt ved brug af vor returlabel). Sendes det med frimærker uden track&trace, sker forsendelsen på eget ansvar. En returformular skal udfyldes nederst på siden her for hurtigst muligt sagsbehandling.

Custom magento captcha module from Outsource Online


 

* Skal udfyldes

  Indlæser...