Ofte stillede spørgsmål



Om os

  • Har I en butik?
    Vi beskæftiger os udelukkende med e-handel og har derfor ingen fysisk butik.

  • Kan jeg ringe til jer?
    Nej, desværre. Du kan kontakte os på kundeservice@superstar.dk.

  • Sælger I B2B/Engros?
    Vi kan lave gode tilbud på større mængder varer til virksomheder og foreninger. Vi kan dog IKKE fungere som leverandør for virksomheder der har for øje at videresælge varerne. Læs mere om b2b og engroshandel.


Min bestilling

  • Hvad er status på min ordre?
    Du kan se status på din ordre om laget en konto her. Kontakt os på kundeservice@superstar.dk. Husk at oplys dit ordrenummer.

  • Jeg har ikke modtaget en kvittering/ordrebekræftelse!
    Din ordrebekræftelse udgør din kvittering. Den sendes automatisk til den mailadresse du oplyser ved bestilling, så snart din bestilling er gennemført. Hvis du ikke har modtaget nogen mail, bør du først og fremmest tjekke din spammappe for at se om den skulle være havnet der. Hvis du ikke finder mailen, kan vi sende den på ny. Kontakt os på kundeservice@superstar.dk.

  • Hvordan annullerer jeg min bestilling?
    Skriv en mail til kundeservice@superstar.dk og oplys dit ordrenummer. Det er kun muligt at annullere en ordre, hvis den ikke allerede er afsendt fra vores lager. Hvis varen allerede er afsendt, bedes du oprette en retursag på http://www.superstar.dk/contact/denne side, hvor du kan vælge at returnere din vare eller ombytte den til en anden.

  • Kan jeg få et trackingnummer på min forsendelse?
    Hvis din forsendelse har et trackingnummer sendes dette til dig i den mail, der bekræfter, at din ordre er afsendt. Du kan se om din forsendelse har et trackingnummer på denne side. Hvis du har spørgsmål i forbindelse hermed, kan du kontakte os på kundeservice@superstar.dk.

  • Jeg har ikke modtaget min Collector faktura/linket til min faktura virker ikke.
    Din Collectorfaktura sendes udelukkende elektronisk til din mailadresse. Hvis du ikke har modtaget din faktura, kan du starte med at undersøge, om den kan være havnet i din spammappe. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du kontakte os på kundeservice@superstar.dk.

  • Er min vare afsendt?
    Som udgangspunkt afsendes din vare samme dag, som den er bestilt, hvis bestillingen er foretaget inden kl 15.00 på en hverdag. Du modtager en bekræftelsesmail, når din forsendelse er afsendt fra vores lager. Dobbelttjek om din e-mailadresse er opgivet korrekt, samt at mailen ikke er havnet i en spammappe. Du kan tjekke din bestillingsstatus om du oprettet en konto på denne side. Hvis du ikke har modtaget din bestilling på trods af, at den er afsendt, bedes du overveje følgende faktorer:
    1. Er der gået mere end en uge siden, din bestilling blev afsendt?
    2. Har det været weekend eller helligdag? Længere leveringstid kan forekomme ved weekend og helligdage.
    3. Står din adresse og dit navn tydeligt på din postkasse?
    4. Har du angivet korrekt adresse, da bestillingen blev oprettet?
    Hvis alt dette er blevet undersøgt og lader til at være korrekt, må du meget gerne kontakte os; så undersøger vi sagen nærmere.


Brugsanvisninger / manualer

  • Hvor kan jeg finde en dansk brugsanvisning til mit ur?
    Du kan finde brugsanvisninger og information på siden med brugsanvisninger.



Fragt og levering

  • Hvor lang tid går der inden varen leveres?
    Vi har dag til dag-levering i Danmark. På visse varer kan der dog forekomme længere leveringstid. Dette fremgår i givet fald under den pågældende vare.

  • Hvor meget skal jeg betale i fragt?
    Alle ordrer til Danmark afsendes fra kr 69 i fragt, uanset pris, størrelse eller mængde. Til Grønland og Færøerne koster fragten 200 kr. pr. forsendelse.



Betaling

  • Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg indtaster mine kortoplysninger!
    hvis du er sikker på at du har indtastet de korrekte kortoplysninger, skyldes fejlen i de fleste tilfælde indstillinger på din computer, eller at du bruger en gammel browserversion. Prøv først at opdatere den browser du bruger til den nyeste version. Hvis det ikke hjælper, kan du kontakte os på kundeservice@superstar.dk - så vil vi forsøge at hjælpe dig igennem din bestlling. Du kan også vælge at betale med en bankoverførsel i stedet.

  • Min vare er defekt ved leveringen, hvad gør jeg?
    Den klarer vi! Opret en reklamationssag på reklamationssiden og returner varen til os, så afsender vi en ny vare til dig.


Retur eller reklamation

  • Hvordan returnerer jeg min vare?
    Du bedes oprette en retursag på denne side ved at indtaste dit ordrenummer. Du bedes angive årsagen til, at varen returneres når du opretter retursagen. Du hører fra os så snart, vi har modtaget din vare.

  • Hvordan reklamerer jeg over en vare?
    Du bedes oprette en reklamationssag på denne side, ved at indtaste dit ordrenummer. Du bedes beskrive fejlen ved varen så udførligt som muligt, når du opretter retursagen. Du hører fra os så snart, vi har modtaget din vare. Ved modtagelsen undersøges varerne og det vurderes, om reklamationen er berettiget eller ej. Du kan se kriterierne for, hvornår en reklamation er berettiget i vores handelsbetingelser.

  • Hvor lang tid går der før I returnerer pengene for varen, jeg har returneret?
    Der kan gå op til 7 bankdage, fra vi har modtaget din returvare, til pengene er at finde på din konto. Som regel går der 1-2 bankdage.

  • Min vare vare defekt ved leveringen, hvad gør jeg?
    Den klarer vi! Opret en reklamationssag på denne side og returner varen til os, så afsender vi en ny vare til dig, hvis det vurderes, at skaden er opstået under leveringen.

  • Sælger I urremme/reservedele?
    Vi sælger visse urremme, men ikke reservedele.



Produkter

  • Jeg har brug for mere information om en bestemt vare!
    For at kunne give dig specifik information om en vare, beder vi dig skrive en mail hvor du nævner det korrekte varenummer, til kundeservice@superstar.dk.

  • I har ikke den vare jeg leder efter - har I mulighed for at bestille det?
    Muligvis! Hvis du sender varenummeret og gerne et billede af varen, til kundeservice@superstar.dk, så vender vi tilbage med svar hurtigst muligt.

  • Sælger I urremme/reservedele?
    Vi sælger visse urremme, men ikke reservedele.
  • Min vare vare defekt ved leveringen, hvad gør jeg?
    Det klarer vi! Opret en reklamationssag på denne side og returner varen til os; så afsender vi en ny vare til dig.


Min vare

  • Kan I indstille mit ur inden I afsender det?
    Vi har desværre ikke mulighed for at indstille urene, inden vi afsender dem. Der medfølger dog altid en manual, og du er velkommen til at skrive eller ringe, hvis du har brug for hjælp med indstillingen af dit ur.

  • Hvorfor opdateres mit radiostyrede ur ikke?
    Det skyldes sandsynligvis, at du bor i udkanten af det område, som den automatiske opdatering omfatter, hvorfor det ikke kan forventes, at uret opdateres hver dag. Det opdateres dog jævnligt, og går således præcist alligevel.

  • Kan jeg selv forkorte remmen på mit ur?
    På langt de fleste ure fra Casio Collection, samt alle ure med en almindelig spænde, kan man selv regulere størrelsen. Remmene på de øvrige ure anbefaler vi, at man ikke selv giver sig i kast med at forkorte. Vi henviser i stedet til en autoriseret urmager, hvor man for et beskedent beløb kan få armbåndet forkortet. Det koster typisk 50-125 kr. at få forkortet remmen på dit ur, hos en autoriseret urmager.

  • Sælger I urremme/reservedele?
    Vi sælger visse urremme, men ikke reservedele.

  • Hvor længe gælder garantien på mit ur?
    Du har to års garanti gældende fra købsdagen, og din ordrebekræftelse udgør din kvittering. Hvis du ikke længere kan finde din ordrebekræftelse, kan vi sende den til dig på ny.

  • Hvor kan jeg finde en dansk brugsanvisning til mit ur?
    Du kan finde brugsanvisninger og information på denne side.


  Indlæser...
var-time :1541967359