Kontakt os

Kontakt os
Bestillinger efter PostNords julefrist
PostNords officielle julefrist for garanteret levering inden juleaften var fredag den 19. december kl. 15.00. Vi afsender fortsat alle ordrer hurtigst muligt, så snart de modtages, men PostNord kan ikke længere give 100 % garanti for levering inden juleaften (tirsdag den 23. december).
Bestillinger frem til mandag den 22. december kl. 15.00 kan stadig nå frem inden jul
Vores erfaring er dog, at mange pakker stadig når frem til tiden, selv efter julefristen – men levering afhænger af PostNords kapacitet og lokale forhold.
*Bemærk: Denne information gælder varer med "Afsendes straks på alle hverdage ved bestilling før kl. 15.00" på produktsiden. Varer med længere afsendelsestid kan have senere levering.
Vi anbefaler: at alle bestillinger foretaget d. 18-22. december vælges "Afhentes på posthus" som leveringsmåde. Så skal du selv afhente pakken på posthuset, men til gengæld undgår du også omdelingsfejl af postbudet. Har du bestilt med omdeling (levering til døren), men postbudet registrerer ikke nogen hjemme på leveringstidspunktet, så tager han pakken med tilbage (den bliver IKKE sat i garage eller lignende uden modtagerflex). Denne transittid tilbage til posthuset kan tage noen timer. Derfor, vælg "Afhentes på posthus" og minimer risikoen for leveringsproblemer.
PostNord skriver selv på sin hjemmeside:
Tirsdag den 23. december
Sidste omdelingsdag for pakker og breve. Træffer vi ikke nogen hjemme denne dag, lægger vi pakken til afhentning i en pakkeshop, så du stadig kan hente julegaven inden jul. Husk at tjekke pakkeshoppens åbningstid.
Mellem jul og nytår
Vi sender pakker 29 og 30. december mellem jul og nytår.
Bytteønsker og returneringer fra julehandelen vil blive behandlet så hurtigt vi kan og i den rækkefølge, de indkommer.
Herunder finder du de tre mest almindelige spørgsmål - og svarene på dem.
Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du spørge os via vores formular lidt længere nede på siden.
-
Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?
Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen inden dit køb været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil normalt blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 16 på hverdage).
-
Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?
Til de fleste lænkeure kan man benytte et lænkeværktøj, som du kan tilkøbe her:
https://www.superstar.dk/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches -
Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?
Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser. Samtidig skal det dog pointeres, at alle returneringer bør sendes som pakke med track&trace (eventuelt ved brug af vor returlabel). Sendes det med frimærker uden track&trace, sker forsendelsen på eget ansvar. Sørg for at tilføje dine oplysninger i pakken, og fortæl os, hvad du ønsker at ske med din ordre. Vi har forberedt en formular på den følgeseddel, som du modtager i pakken i forbindelse med dit køb.